|
|
|
|
|
|
|
Het uitbesteden van uw telefoon kan vele redenen hebben:
- U heeft geen telefoniste en wil graag dat uw telefoon professioneel en persoonlijk wordt beantwoord
- U wilt goed bereikbaar zijn wanneer u in gesprek bent
- Wanneer u het druk heeft met waar u goed in bent hoeft u de telefoon niet te beantwoorden.
- U vindt het niet plezierig als uw (potentiële) klant een voice mail of antwoordapparaat te horen krijgt
Onze telefonistes beantwoorden uw telefoon vriendelijk en professioneel. Op het moment dat er voor uw bedrijf (uiteraard met uw bedrijfsnaam) wordt opgenomen, stellen zij zich voor bij u op de werkplek aanwezig te zijn. Het is de bedoeling dat de klant denkt echt naar uw kantoor te bellen, behalve als u anders aangeeft.
U kunt zelf uw wensen doorgeven:
- Bepaalde antwoorden op vragen geven, zodat u niet meer terug hoeft te bellen
- Dringende zaken mobiel aan u doorverbinden
- Sms’sen in plaats van mailen
- Uw agenda bijhouden
- Call center telefoontjes zo veel mogelijk afvangen
- Etc.
Op die manier kunnen wij u en uw bedrijf zo goed mogelijk ondersteunen en is voor ons het werk ook leuker om te doen. Op deze manier voelen wij ons uw collega.
Er zijn verschillende mogelijkheden om door te schakelen: het gaat er ons om dat u zoveel mogelijk profiteert van onze service. U kunt doorschakelen wanneer het u uitkomt.
Bijvoorbeeld: altijd, zodat uw telefoon altijd op dezelfde manier wordt opgenomen, of af en toe, wanneer u het nodig hebt. Ook alleen doorschakelen tijdens uw vakanties of die van uw telefoniste is een mogelijkheid.
Hiervoor zijn flexibele abonnementsvormen van toepassing.
Download prijsstelling Secuur 2019 (pdf)
|
|
|
|
|